otrdiena, 2011. gada 1. novembris

Pārdomām!

Kādu rītu mans tēvs, gudrs vīrs, uzaicināja mani pastaigā uz mežu.
Viņš apstājās un pēc īsa klusuma brīža man jautāja:

"Izņemot putnu dziesmas, ko vēl tu dzirdi?"

Es ieklausījos labāk un pēc dažām sekundēm atbildēju:

"Es dzirdu vilciena vagona troksni."

‘’Tas ir labi,” teica mans tēvs :’’ tas ir tukšs.”

Es jautāju viņam:

"Kā tu vari zināt, ka vagons ir tukšs, ja neesi to pat redzējis?"

"Pievērs uzmanību," teica mans tēvs, "ir ļoti viegli zināt, kad vagons ir tukšs. Jo tukšāks vagons, jo  lielāku troksni tas dara! "

Laiks pagāja, es kļuvu par pieaugušo. Un šodien, kad es redzu vienu personu runājam, kliedzam ( iebiedēšanas nozīmē), cenšoties rupji  pārtraukt kaimiņu, augstprātīgi pārtraucot sarunu, kad vēlas pierādīt, ka viņš ir īpašnieks iemeslam, ka viņam ir taisnība, vai,lepni pierādīt ka jūtas labāk nekā citi, es atceros savu tēvu, sakot:

"Tukšie vagoni veido lielāko troksni!"

                                                                                                       http://www.bispomacedo.com.br/en

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru